|
Post by mariakowski on Feb 27, 2015 12:58:29 GMT 1
Ostatnio grając adc mam duży dylemat związany z tym przedmiotem.
Czy w ogóle go kupować? Jeśli tak to jako który w kolejności? Na jakie postacie go polecacie, a na jakie raczej się nie przyda?
Chętnie poznałbym wasze opinie z racji tego, że jestem zielony w temacie adc.
|
|
|
Post by ostmaz on Feb 27, 2015 13:17:44 GMT 1
Kupuj, dobre w chuj i niedrogie Ogolnie Phantom ma lepsze staty cyferkowe ale ja szczerze mowiac za mocno ich w czasie gry nie czuje, Statikk jest tanszy i ma imo duzo lepszy pasyw. I to nieprawda ze jest tylko do farmienia, daje magic damage czyli niejako kontruje armor, ktory na Ciebie skladaja, moze jebnac w kilka celow jednoczesnie w teamfighcie i jeszcze ten pasyw moze krytnac, polecam
|
|
|
Post by martyyy on Mar 1, 2015 13:11:14 GMT 1
Shiv poza tym smiesznym magic dmg 100 jest sporo gorszy od PD. Daje 15% mniej krytow i mniej attack speed. IE + PD ma 55% szans na kryt, a w parze z SS ma 40%.
Phantom Dancer is 126.6% gold efficient without its passive.
50% attack speed = 1500g 35% critical strike chance = 1750g 5% movement speed = 297g Total Gold Value = 3547g
Statikk Shiv is 102.3% gold efficient without its passive.
40% attack speed = 1200g 20% critical strike chance = 1000g 6% movement speed = 357g Total Gold Value = 2557g
|
|
|
Post by ostmaz on Mar 1, 2015 15:36:33 GMT 1
Nie 100 bo ten passive krytuje, wiec juz 250 i moze jebnac w 4 osoby Zreszta mozna przejrzec probuild.net 70-80% prosow buduje stakikka
|
|
|
Post by vuznarmaniek on Mar 1, 2015 21:59:59 GMT 1
Powiem tak, każdy kupuje co woli. Ja osobiście na LCS widziałem częściej statik shiva niż phantoma. A poza tym ten gold efficency jest bez pasywa, z pasywem, nie było by aż takiej różnicy.
|
|
|
Post by barabasz79 on Mar 1, 2015 23:22:00 GMT 1